maandag 4 april 2011

kerntalenten

Mijn kerntalenten
We zijn tijdens het les Nederlands via Core Talents onze kerntalenten te weten gekomen. Zo moesten we een vragen lijst invullen. De vragen gingen over wat we deden wanneer we 12 jaar of jonger waren.
Ik ben uiteindelijk na die vragen te weten gekomen dat ik een doelgericht-actieve team player  ben. Ik zou volgens die test een energieke teamplayer zijn die graag met de anderen samenwerkt om een doel te bereiken, wat ook waar is. Ze zeggen dat ik graag een sport doe met duidelijke spelregels die behoefte hebben aan voldoende bewegingsruimte en fysieke. Het is volledig waar wat ze zeggen omdat ik een sport beoefen die duidelijke regels kent. In kung fu zijn de regels zeer duidelijk en jij beoefent dat samen met de anderen. Ik beoefen ook voetbal wat een duidelijke teamsport is.
Ik was in het begin wel nieuwsgierig om te weten wat mijn kerntalenten waren maar toen ik de antwoorden kreeg was ik niet verbaasd. Het waren de dingen die ik al wist en die niet erg bijzonder waren.
Denk jij ook dat ik deze eigenschappen in me bezit of klopt het volgens jouw niet, jij bent altijd welkom om een comment achter te laten.
Wilt jij ook jouw kerntalenten te weten komen: surf naar 
http://www.kerntalenten.be/psychmag/vragenlijst.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten